Luty, 2015

now browsing by month

 

Kiedy w czasie wieczornego powrotu z biura

2358-8337-ico-wu.jpg

Gdy w trakcie popołudniowego powrotu z biura ulatuje z nas stres całego dnia oraz wśród pobolewania głowy oraz bólu karku nasuwają się myśli: „muszę coś zrobić, muszę zacząć biegać, jeść inaczej… tylko kiedy? jak?” jedyne co wtedy czujemy to zdołowanie. A rano kołowrotek zaczyna się viagra tanio
od nowa. Noworoczne przyrzeczenia też nic nie dają. Dlaczego? Bo my, jak i pozostali woków nas pracujemy na wysokich obrotach, stawiamy sobie wysoko poprzeczki, sporo od siebie oczekujemy. Często za dużo i za szybko i to w większości wypadków stoi nam na przeszkodzie do wprowadzenia w życie zmian.
impotencja1
Jeśli myślimy o zdrowym odżywianiu projektujemy w myślach ascezę z „zieleniną” i ciągłym poczuciem tęsknoty za dawnymi pysznościami, jeśli myślimy o treningu fizycznym to zakładamy, iż musimy wkomponować te wielogodzinne zajęcia na siłowni i bieżni i nic dziwnego, iż wychodzi nam z tej kalkulacji, iż w tygodniu już nie będzie czasu na sen, a przecież wypoczynek również jest istotny dla ciała… I w ten sposób nie wdrażamy żadnych zmian, a nasza frustracja wzmaga się.
Najistotniejsze, to powiedzieć sobie wprost: lepsza mała zmiana niż brak zmian. Znajdźmy 15 minut dziennie albo pół godziny trzy razy w tygodniu, ażeby się ruszyć z fotela – iść na spacer, przesiąść się z samochodu do komunikacji miejskiej, dojechać gdzieś rowerem, wybrać się na basen albo squasha ze znajomymi. A może popróbować coś, czego jeszcze nigdy wcześniej nie robiliśmy? Aktywność fizyczna ma sprawiać nam radości! Zadbajmy też o jedzenie i ustalmy sobie jakieś dni w
cialis cena
tygodniu, w które będziemy jeść potrawy w wersji lekkiej – np. w te dni mniej kawy, żadnych fast foodów albo jedzenia po 20tej. Stawiając sobie możliwe do spełnienia cele wygrywamy podwójnie: wprowadzamy prawdziwe zmiany do własnego życia i budujemy szczere chęci na kolejne! Czasem już nawet niewielkie zmiany planu tygodnia zapewniają znaczącą poprawę poziomu życia seksualnego: czujemy się świeżo, atrakcyjniej oraz mamy dużo więcej siły, którą należałoby w rozkoszny sposób spożytkować…

Męska niemoc

3205-2710-ico-wu.jpg

Young happy couple in bed

Wywnioskowałeś, iż twoja sprawność seksualna spadła ostatnimi czasy? Spokojnie. Po pierwsze, kłopot taki tyczy się nie tylko ciebie lecz dużej części męskiej populacji i naprawdę nie ma się czego wstydzić. Po drugie chwilowe niedomaganie nie oznacza jeszcze impotencji, chociaż radzę, abyś zapalił w swojej głowie czerwone światło. Po trzecie – to naprawdę da się naprawić, abyś mógł cieszyć się seksem! erekcja

Dostrzegłeś pierwsze zapowiedzi choroby – co powinieneś zrobić?

Przełam strach i odwiedź lekarza rodzinnego. To nie jest odosobniony problem, który spotkał właśnie ciebie. Problemy z erekcją, impotencja, to jedno z częstszych problemów fizycznych i dotyczy co drugiego mężczyzny w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki nie kłamią, potraktuj więc wizytę u specjalisty nie jak coś upokarzającego, ale jak wizytę w warsztacie w celu naprawy maszyny, którą jest twój organizm, abyś mógł szczycić się pełnią jej wydajności. Oprócz tego często badaj ciśnienie tętnicze i poziom cholesterolu, aby ustrzec się najczęstszej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego.

Dlaczego lekarz rodzinny a nie specjalista?

Przede wszystkim lekarz rodzinny oszacuje stadium choroby oraz wskaże właściwego fachowca – urologa albo seksuologa, który może ci pomóc. Od lekarza rodzinnego możesz otrzymać także skierowanie na badania, które pomogą w ustaleniu przyczyny choroby. Kłopoty z erekcją są całkowicie odwracalne!
Standardowe leczenie odbywa się głównie za pomocą leków farmakologicznych, psychoterapii, czasem leczenia chirurgicznego, ale pewnymi krokami sam możesz siebie wspomóc albo przyśpieszyć leczenie. Oto najistotniejsze z nich:

1. Odżywiaj się zdrowo

Unikaj tłustego mięsa na korzyść owoców oraz warzyw. Konsumuj więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (za wyjątkiem smażonych, tłustych ryb, które, jedzone wieczorem, mogą obniżać libido). Mnóstwo warzyw oraz owoców to twarda reguła na uniknięcie najczęstszej przyczyny impotencji – chorób naczyniowych oraz nadwagi. Z owoców bardzo pożyteczne będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny i jagody. Z warzyw – prócz zieleniny powinno się spożywać czosnek i cebulę (dobre przeciw miażdżycy) oraz paprykę, pomidory, kukurydzę, selery a także por.

Można zadać pytanie dietetykowi o adekwatną dietę, ułożoną specjalnie pod grupę krwi. Miej na uwadze, iż dieta nie jest restrykcyjnym „niejedzeniem smacznych potraw”, ale dopełnieniem dziennego menu w pokarmy wartościowe i zredukowaniem tych najbardziej szkodliwych. Rozważ wprowadzenie do swojego menu potraw z regionu śródziemnomorskiego, w szczególności zaś owoców morza.

2. Afrodyzjaki na tak!

Istnieje grupa produktów, które w pewnym stopniu aktywują twoje ciało do „działania”. Ogólnie uważa się (w praktyce – jest to dowiedzione), iż lampka czerwonego wina przed seksem podnosi aktywność w łóżku. Unikaj jednakże alkoholu wysokoprocentowego, który zadziała w złą stronę. Z przypraw używaj więcej imbiru, który oddziałuje na lepsze krążenie krwi i goździków, które polepszają humor. Z owoców morza polecane są ostrygi, homary, krewetki, oraz ośmiornice.

3. Skończ z paleniem

Palenie papierosów (także to bierne) wpływa bardzo źle na twój organizm i libido. Amerykański stereotyp ubiegłych lat, w którym to para po udanym stosunku pali papierosa, to fatalny pomysł. Papierosy nie dość, że bardzo obniżają twoją sprawność seksualną oraz powodują inne, równie groźne komplikacje, z rakiem płuc na czele – to jeszcze sprawiają, że będzie cię „czuć” z daleka. Wierz mi, wiem co piszę – jestem osobą niepalącą i kogoś, kto pali, czuję ze sporej odległości. Najbardziej przykry zapach utrzymuje się na włosach, potem w ubiorze, o nieświeżym oddechu nie wspominając. Jeśli twoja partnerka nie pali, a ty tak, to może być przyczyną dodatkowych kłótni i krępujących sytuacji między wami, również w sypialni. Rzecz jasna jako osoba paląca z pewnością nie pachniesz smakowicie.

4. Ruszaj się

Aktywność seksualna jest trwale związana z dobrą kondycją i wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Toteż tak ważne jest, żebyś prócz właściwego odżywiania czynnie uprawiał sport. Czynnie? Oznacza to codzienne ćwiczenia ruchowe, przynajmniej 30 min – bieg lub zajęcia na siłowni oraz regularne 1-2 razy w tygodniu uprawianie sportu, np.: tenisa. Tutaj sporo zależy od twoich możliwości czasowych, które, jak mniemam, nie są zbyt rozbudowane. Potwierdzisz jednak to, że im mniej czasu, tym lepsza organizacja (oczywiście do pewnych granic)? Z pewnością, jeśli będziesz pragnął systematycznie uprawiać sport, wygospodarujesz na to chwilę czasu.

5. Regularnie staraj się uprawiać seks

Aby nie dopuścić do „męskiego problemu” systematycznie uprawiaj seks. Pozbądź się rutyny a przemyć do twojego związku więcej świeżości. To najlepsza recepta na przywrócenie regulacji hormonalnej. Jeżeli twój związek przeżywa trudności (nawet w przypadku, gdy powodem jest ta „trzecia”) postaraj się je rozwiązać, ponieważ to także pośrednio oddziałuje na twoją zdolność seksualną.
wiecej tutaj : kamagra zel

9 sposobów na podbicie libido

7367-8261-ico-wu.jpg

4305-4054-wu.jpg

Zapoznaj się z kilkoma wypróbowanymi sposobami na to, aby bardziej Ci się chciało oraz aby twoja i partnerki satysfakcja ze zbliżenia była o wiele większa.

Prezentuje parę prostych rad, żeby w twojej sypialni zrobiło się naprawdę gorąco!
1. Dotykaj ją
Jeśli będziesz każdego dnia dotykał partnerkę, twój organizm zacznie wytwarzać hormony, które wzmocnią waszą więź. Badania prowadzone w USA udowodniły, że kontakt fizyczny ożywia wytwarzanie oksytocyny – substancji neurochemicznej, która łączy pary ze sobą. Efekt jest jasny: częściej zaczynasz mieć niegrzeczne myśli.
2. Wolny czas spędzaj na słońcu

Godzina spędzona na słońcu może podwyższyć poziom testosteronu (najistotniejszego męskiego hormonu) w twoim ciele aż o sześćdziesiąt dziewięć % – do takiego wniosku doszli badacze z Uniwersytetu Kalifornijskiego. Dodatkowo promienie słońca obniżają ilość melatoniny, hormonu, który pogarsza płodność i popęd seksualny. Solarium też tak działa.
3. Urządzaj romantyczne seanse filmowe

Zgodnie z tym co dowodzą naukowcy z Uniwersytetu Michigan oglądanie romansów może doprowadzić do tego, iż mężczyzna stanie się bardziej romantyczny i troskliwy. Stwierdzili oni, że filmy miłosne zwiększają poziom progesteronu – hormonu odpowiedzialnego za wzrost libido – aż o 10 procent. Największym twoim kłopotem będzie wyszukanie takiego filmu, w trakcie którego uda ci się nie zasnąć.
4. Ziewaj ziewaj
Ziewanie i erekcje są dozorowane przez ten sam związek chemiczny: tlenek azotu. Ziewając, przygotowujesz ścieżki neurochemiczne, dzięki którym podołasz zadaniom łóżkowym, gdy zajdzie taka potrzeba. Oprócz tego ziewanie powoduje, iż czujesz się zrelaksowany, a do twojego penisa napływa większa dawka krwi.

5. Spożywaj ekstrakt z granatu
Na co dzień wypijaj szklankę soku z granatu. Badania zrealizowane na Uniwersytecie Kalifornijskim udowodniły, levitra
że owoc ten zwiększa przepływ krwi do twojego narządu płciowego. Oprócz tego powoduje, iż całujesz bardziej namiętnie.
6. Wąchaj wanilię

Zapach wanilii skutecznie zwiększa przepływ krwi do penisa – tak twierdzą naukowcy z Fundacji Leczenia Smaku i Węchu w Chicago. Wanilia nasila fale alfa w mózgu, które odprężają i pomagają pozbyć się zahamowań. Struktura chemiczna wanilii jest podobna do dopaminy – substancji wytwarzanej w mózgu, która wywołuje podniecenie seksualne. Jasna sprawa, że kupowanie lodów waniliowych jest o wiele mniej przykre niż zaopatrywanie się w leki na potencję.
7. Odżywiaj się prawidłowo
Jeżeli facet spożywa zbyt mało cynku, jego organizm wytwarza mniej testosteronu. Wskutek tego warto włączyć do menu wiele potraw mięsnych, orzechów, nabiału oraz pełnoziarnistego pieczywa. Nie zapomnij też o witaminie C, która powiększa ilość oksytocyny w ciele oraz wspomaga funkcjonowanie gruczołów płciowych.
8. Rzuć palenie

Nikotyna znajdująca się w papierosach może wywołać zwężenie naczyń krwionośnych, utrudniając transport krwi do członka. Pewne badanie udowodniło, że już 2 papierosy mogą sprawić, że wzwody staną się bardziej miękkie. Pamiętajmy też o innych negatywnych aspektach palenia, np. nieświeży oddech, żółte zęby oraz zmarszczenia skóry.
wiecej na naszej stronie viagra tanio

Witam na moim blogu

1450-2506-ico-wu.jpg

flower-power-297x246

Halooo :)

Halooo :)

Halooo :)