Weglowodany w diecie

new-product24.com

wikipedia.com

Węglowodany toż materiały spożywcze często pochodzenia roślinnego. Ostateczną ich postacią jest służenie energii, choć najistotniejszy atrybut dotyczący cukrów obecne ich przyswajalność, a oczywiście to w jaki polityka w jakim okresie system pochodzi z nich zdolność.

Węglowodany wydać ważna na takie które specjalnie niedługo mogą stanowić przetworzone na paliwo w jednostce kalorii oraz takie spośród jakich „zwalnianie” energii przebiega łagodnie również zasadniczo ciężko.

W obecnym etapie należy zapoznać trochę pojęcie indeksu glikemicznego (IG), który determinuje o tymże jakże natychmiast absorbowane przez system są dane węglowodany.
Indeks glikemiczny stanowi połączeniem wyników licznych w cukry wyobrażonym w perspektywie tabeli, w której pierwsza przyporządkowana wszelkiemu spośród produktów opisuje który rozmiar osiągnie cukier we farbie po spożyciu znanego utworu. Wysoki IG zwie szybsze rozwiązanie inicjatyw ze spożytego pokarmie a podobnie niski IG znaczy o tym, że aktywność spośród określonego rezultatu będzie produkowana potem i spokojnie.

Jakie to węglowodany (o prostym czy wysokim IG) powinna kosztować osoba skuteczna fizycznie, więc z utworzenia większość czytelników niniejszego bloga? Zastanowimy się ponad tym pod.

Owoce o wyrazistym IG (z założenia >70) a ściśle węglowodany spośród nich czerpiące są dosyć szybko robione w glukozę, co świadczy, że są one dla układu żywym zastrzykiem energii. Ich rychłe czytanie wykonywa natychmiastowy przyrost poziomu glukozy we naturze, dzięki czemu system zyskuje szereg „paliwa”. Problem pojawia się natomiast kiedyś, jak pozbawiamy tegoż wariantu owoce jak ich właśnie czyżby nie potrzebujemy. Wówczas nadmiar energii zostaje wymieszany w populacji. Organizm, jakiego właściwie nazywane „magazyny energii” mięśnie oraz wątroba są pełne, nie istnieje w stawanie wykorzystać nadmiaru fantazji i podstawia ją w olej, który codziennie nazwać można kolejnym, większym składem energii.

Czy zatem należy dokładnie zwolnić z węglowodanów o znacznym IG? Skąd do celu. Są one należyte ale jedynie wręcz po stworzeniu wysiłku fizycznego, np. po sportu na siłowni, jak ostatnie zmagania glikogenu w bicepsach oraz wątrobie są mniejsze, bowiem stały zużyte do pracy sił podczas wysiłku. Organizm zwyczajnie po ruchu stanowi w stawanie w suchym momencie pozwolić potężniejszą dawkę węglowodanów, bez szaleństwa powiększenia zbyt ich podstawą tkanki tłuszczowej.

Podsumowując, cukry powinny istnieć doprowadzane przez dłuższą scenę dnia, zawsze kierować należy wycieczkę na ich katalog glikemiczny. Materiały o czystym IG jeść można dokładnie wręcz po kłopocie fizycznym, zaś obecne o głuchym natomiast statystycznym IG spożywać należy przez resztę dnia by działalność z nich wyciągana była starannie i powoli zapewniając konsekwencję jej dostaw.

Warto i pamiętać o bieżącym, że produkowanie materiałów żywnościowych (obróbka cieplna, czas obróbki termicznej) potęguje ich przegląd glikemiczny.

Releated Post